دلایل ضرورت اخذ پاسپورت دوم در دنیای امروز

31تیر1401
0 نظر
دلایل ضرورت اخذ پاسپورت دوم در دنیای امروز-qoneholding.com

پیش از جنگ جهانی اول برای سفرهای بین‌المللی نیازی به وجود پاسپورت نبود. بنابراین مردم به راحتی به هرجایی که تمایل داشتند، می‌رفتند. طی اکثریت موارد آن‌ها نیازمند اخذ مجوز از نهادهای دولتی هم نبودند. هم‌اکنون دولت‌ها از پاسپورت‌ها به منظور کنترل و نظارت بر شهروندان خود بهره می‌گیرند. ولی پاسپورت دوم مانع از این موضوع می‌شود که دولت‌ها بتوانند شما را در چهارچوب گذارند. بدون وجود پاسپورت دوم دولت می‌تواند با پس گرفتن پاسپورت، شما را در حبس خانگی قرار دهد. وجود پاسپورت دوم به شما اجازه سفر خواهد داد، البته شما می‌توانید از مزایایی چون سرمایه‌گذاری، زندگی و تجارت هم در مکان‌هایی بهره‌مند شوید که بدون وجود پاسپورت دوم ممکن نیست. به عبارتی بهتر است بگوییم که وجود این پاسپورت به معنای رهایی از وابستگی مطلق تنها به یک کشور می‌باشد!

«حال بهتر است ما شما را با دلایل ضرورت اخذ پاسپورت دوم در دنیای امروز کمی بهتر و بیشتر آشنا سازیم.»

  • گزینه‌های اقتصادی بسیار

پاسپورت دوم در را برروی خدمات مالی بین‌المللی می‌گشاید. این موضوع به ویژه در ارتباط با آمریکایی‌ها صدق می‌نماید. به همین دلیل می‌باشد که بیشتر مؤسسه‌های مالی خارجی افرادی که پاسپورت آمریکایی عرضه می‌نمایند را رد می‌کنند. پس برای آن‌که شما یک مشتری خوش‌اقبال باشید بایستی پاسپورت کشوری متفاوت را اخذ کنید.

 فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری بیشتر

دریافت پاسپورت دوم فرصت‌های اقتصادی و شغلی و سرمایه‌گذاری بیشتری را تحت عنوان یک شهروند در اختیار شما واقع می‌نماید. این‌گونه شما می‌توانید به سمت و سوی دنیای تجارت نوین گام بگذارید‌. با شرکت‌های عظیم در ارتباط باشید و در راستای حضور در جلسات مهم بلافاصله و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای از دریافت ویزا به هر نقطه از دنیا بروید. شهروندان ایرانی با دریافت پاسپورت از کشور دومی همانند دومینیکا می‌توانند با خیالی آسوده به بیشتر کشورهای دنیا همانند کشورهای حوزه شنگن بروند.

  • دوری از صدمات سیاست خارجی

اگر که شما کشوری که در آن زندگی خود را می‌گذرانید در مسائل و چالش‌های سایر کشورها دخالت می‌نماید همواره شما در معرض آسیب خواهید بود.

 فاصله از چالش‌های سیاسی

اخذ پاسپورت دوم این امکان را به شما خواهد داد که از کلّیه‌ی موضوعات سیاسی دور بشوید. غالباً شهروندان کشورهایی همانند کره شمالی و یا سوریه که جنبه سیاسی مطلوبی در گستره‌ی جهان ندارد و از تمامی جهات بایکوت شده‌اند، حدوداً تمامی شانس خود را در راستای سفر آزادانه از دست می‌دهند. اکثر کشورهای دنیا به علت امکان پناهندگی به شهروندان این کشورها ویزای توریستی هم نمی‌دهند. نهایتاً حدوداً هیچ‌گونه شانسی به منظور سفر و تجربه جدید، کسب‌وکار و بیزنس حتی تحصیل را ندارند. بنابراین دریافت پاسپورت دوم این امکان را به شما خواهد داد که از وجهه سیاسی کشور خود به دور بوده و بدون وجود هیچ‌گونه مشغله‌ی فکری به این طرف و آن طرف سفر کنید.

فاصله از چالش‌های سیاسی-qoneholding.com

  • تجربه سفر بدون ویزا به بیشتر کشورهای دنیا

جنبه سیاسی نامناسب کشورها امکان دارد حق تحصیل در خارج را از شهروند بگیرد، بدو اجازه کار در بازار تجارت آزاد و راه‌اندازی کسب‌وکارهای بزرگ را ندهد. حتی رفتن به کشورهای مختلف را به علت ضرورت ویزا به یک دغدغه جدی و اساسی مبدل ساخته است. به همین دلیل می‌باشد که یکی از دلایل دریافت پاسپورت دوم امکان آزادانه رفتن به کشورهای گوناگون است‌.

  • به منظور تغییر کشور محل زندگی خود با هیچ‌گونه مشکلات و مسائلی روبه‌رو نخواهید شد

تغییر بسیار آسان محل زندگی خود

پاسپورت دوم این حق را به شما خواهد داد که به حالت قانونی در جای دیگری زندگی و یا کار نمایید. از تمامی این‌ها مهم‌تر، چنانچه که زمانی از کشور خود خارج شدید، با پاسپورت دوم مجبور نخواهید بود همانند پناهندگان زندگی خود را ادامه بدهید.

  • ترک تابعیت قبلی خود

 دریافت تابعیت نوین به حالت کاملاً قانونی و معتبر

شهروندان تمامی کشورهای جهان، به منظور تغییر تابعیت به پاسپورت دوم نیاز خواهند داشت. به عنوان نمونه چنانچه که شما در کشوری زندگی نمایید که چهارچوب‌های بسیاری را دارد، مالیات‌های کمر شکن وضع می‌کند، جان شما را در معرض خطر قرار داده است و زندگی آسان و راحت را از شما سلب نموده است. با دریافت پاسپورت دوم می‌توانید تابعیت نوین و به دنباله‌ی آن زندگی بهتر و متفاوت‌تری را تجربه کنید. به گونه‌ای که از امتیازات یک شهروند حقیقی برخوردار گردید که در رفاه کامل زندگی خود را ادامه می‌دهد.

به احتمال بسیار چنانچه که تصمیم دارید گامی اساسی برای ترک تابعیت کنونی خود بردارید به پاسپورت دوم نیازمند خواهید بود. اگر کشوری که شما در آن زندگی می‌کنید مالیات‌های سنگینی را اعمال می‌نماید، می‌توانید از مزیت‌های مالیاتی و قانونی تابعیت دوم بهره‌مند گردید.

دریافت تابعیت نوین به حالت کاملاً قانونی و معتبر-qoneholding.com

  • بهره‌مندی نسل‌های پس از شما از پاسپورت دوم

زمانی‌که پاسپورت دوم را به دست آورید، مزیت‌های این تنوع سیاسی برای نسل‌های متمادی امتداد پیدا خواهد کرد. می‌توانید این تابعیت چندگانه را به فرزند و نسل‌های پس از خود انتقال بدهید.

 تأمین آتی فرزندان خود

شما با در اختیار داشتن پاسپورت دوم نه تنها آن‌که می‌توانید زندگی و آینده خود را تأمین کنید بلکه می‌توانید آینده فرزندان خود را هم تأمین بنمایید. پس از اخذ پاسپورت دوم، فرزندان شما تحت عنوان شهروندان آن کشور معرفی خواهند شد و مجاز خواهند بود تا در مقاطع تحصیلی بالا همانند دیگر شهروندان تحصیلات خود را ادامه دهند. سپس بعد از فارغ‌التحصیلی خود درخواست کار را به دولت آن کشور بدهند.

  • دریافت پاسپورت دوم، سخت است اما لازم و ضروری می‌باشد!

بنابر تصورات بسیاری از شهروندان ایرانی دریافت پاسپورت دوم، سخت می‌باشد. به گونه‌ای که نیازمند سپری کردن مراحل پیچیده و دشواری می‌باشد. حال ما یک پیشنهاد برای شما در این راستا داریم.

چنانچه که شما از سرمایه لازم برخوردار می‌باشید، می‌توانید وارد پروسه سرمایه‌گذاری در دومینیکا و یا خرید ملک در کشوری همانند پرتغال بشوید، این‌گونه قطعاً شانس مطلوبی در راستای دریافت پاسپورت دوم خواهید داشت. البته که هریک از موارد نام‌برده شده به سرمایه متفاوتی نیازمند خواهد بود. حال  آن‌که از نظر مدت زمان هم می‌توان گفت، مدت زمان هریک با دیگری متفاوت است. به همین خاطر می‌باشد که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، جهت اقدام در این راستا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما سعی می‌کنیم بهترین پاسخ‌گو به تمامی پرسش‌های شما باشیم.

 آیا ما می‌‌توانیم به واسطه‌ی خرید ملک اقدام به دریافت پاسپورت دوم کنیم!

بله، شما می‌توانید با تهیه ملک در کشوری همانند پرتغال وارد پروسه تقاضای پاسپورت دوم بشوید. ولو این مسیر ممکن است به چندین سال زمان نیاز داشته باشد. زیرا با تهیه‌ی ملک به شما اقامت موقت اعطاء خواهد شد و این اقامت شما تمدید می‌گردد. بعد از گذر مدت زمانی شما می‌توانید برای دریافت پاسپورت دوم اقدام نمایید‌‌.

امیدواریم که ما توانسته باشیم طی این مطلب از خود اطلاعات موردنیاز شما را در ارتباط با دلایل ضرورت اخذ پاسپورت دوم در دنیای امروز بیان داریم. بهتر است بگوییم که شما می‌توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس حاصل فرمایید.

پیام بگذارید