خرید ملک در ترکیه

30تیر1401
0 نظر
خرید ملک در ترکیه

به همان شکل که شما هم می‌دانید، کشور ترکیه یکی از همسایگان کشور ایران می‌باشد. هم‌اکنون بخش‌های زیادی از املاک و مستغلات موجود در گستره‌ی شهرهای صنعتی و ساحلی خود را در اختیار شهروندان ایرانی واقع نموده است. ما از جمله مهم‌ترین اطلاعاتی که از کشور ترکیه می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم این می‌باشد که؛ کشور ترکیه دارای 783.386 متر مربع مساحت است‌. جمعیت این کشور در 82 میلیون نفر خلاصه می‌شود و زبان رسمی مردمان آن ترکی می‌باشد. واحد پول این کشور لیر بوده و پایتخت آن آنکارا است. و امّا شرایط خرید ملک در ترکیه چگونه است؟ شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر حول محور این موضوع با ما تا پایان این مطلب از خود همراه باشید.

شرایط عمومی مربوط به خرید ملک در ترکیه

شرایط عمومی خرید ملک در کشور ترکیه حاوی خرید ملک در اراضی و مکان‌هایی می‌باشد که از سوی دولت ترکیه معین گردیده است. اتباع خارجی اجازه خرید ملک و خانه در دهکده‌ها، منطقه‌های روستایی و آپارتمان‌ها و خانه‌هایی که در نزدیکی مناطق نظامی می‌باشند را ندارند. تهیه ملک در ترکیه از جمله راه‌حل‌هایی مطمئن در راستای دریافت اقامت این کشور خواهد بود. ولی شما می‌توانید برای این کار از طریق اجاره ملک هم اقدامات لازم را انجام دهید. بنابر قوانین وضع شده در کشور ترکیه طی سال 2020 اقامت موقت اخذ شده به واسطه‌ی اجاره ملک دستخوش دگرگونی‌های به‌سزایی شده است.

بهترین شهرهای ترکیه در راستای خرید ملک کدام است؟

از جمله پرسش‌هایی که همیشه ذهن خریداران را به خود مغشوش می‌سازد این می‌باشد که کدام یک از شهرهای ترکیه جهت خرید ملک بهتر است؟ به همان شکل که می‌دانید طی چند سال اخیر اشخاص بسیاری از جمله ایرانیان کشور ترکیه را تحت عنوان مقصدی به منظور مهاجرت خود اتخاذ نمودند. ابتدای امر جهت پیدا نمودن بهترین شهر برای خرید منزل میبایست هدف خود را از خرید ملک در ترکیه معین نمایید. به عبارتی می‌‌توان چنین بیان نمود که بهترین راه در راستای انتخاب شهر مناسب به منظور خرید ملک شناخت شهرهای گوناگون و متنوع کشور ترکیه است.

بهترین شهرهای ترکیه در راستای خرید ملک کدام است؟

خرید ملک در شهر آلانیا کشور ترکیه

در اغلب شهرهای کشور ترکیه همانند شهر آلانیا که از شهرهای بزرگ و نام‌آشنای کشور ترکیه می‌باشد، سرمایه‌گذاری برروی پروژه‌های ساختمانی به گونه‌ای بسیار زیاد انجام شده است. به گونه‌ای که شرایط رفاهی را برای مهاجران فراهم نموده است. همین مسائل منجر گردیده که رشد منطقه‌ای در این شهرها با سرعت باورنکردنی افزایش یابد. شاید که در باور شما نگنجد ولی قیمت ملک در ترکیه ارزان‌تر از ایران می‌باشد‌. پس اگر که شما قصد خرید ملک در ترکیه را دارید، می‌توانید شهرهایی همانند آلانیا را انتخاب نموده و جهت خرید با قیمت مناسب اقدام کنید.

خرید ملک از شهر استانبول ترکیه

اگر که ما بخواهیم بهترین شهر از کشور ترکیه در راستای خرید ملک را معرفی کنیم، بدون شک شهر استانبول خواهد بود. این شهر از جمله بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه محسوب می‌شود. آب و هوای این شهر مرطوب و حسابی معتدل است. قیمت خرید ملک در قسمت اروپایی و آسیایی استانبول با همدیگر تفاوت‌هایی را دارد. گزینه‌های خرید ملک در این شهر متفاوت است. با استناد به بودجه و سلیقه خود شما می‌توانید به آسانی اقدام به خرید ملک در شهر استانبول ترکیه نمایید‌. این نکته بسیار و بسیار مهم را در نظر داشته باشید که قیمت خرید ملک در این شهر از کشور ترکیه نسبت به سایر شهرهای آن بیشتر خواهد بود.

خرید ملک در شهر آنتالیا ترکیه

شهر آنتالیا ترکیه از جمله زیباترین‌ها از جنوب غربی کشور ترکیه می‌باشد. این شهر به عبارتی جزئی از شهرهای توریستی کشور ترکیه با بهترین جاذبه‌های گردشگری تاریخی به شمار می‌رود. در واقع این شهر به صورت سالانه پذیرای تعداد زیادی توریست می‌باشد. بسیاری از خریداران املاک آنتالیا را در راستای سرمایه‌گذاری طولانی مدّت انتخاب می‌نمایند. قیمت ملک در مناطقی همانند لارا و کونالیتی بیشتر می‌باشد. اگر که شما قصد خرید ویلا آپارتمان شیک و لاکچری را دارید بهترین شهر به منظور خرید ملک بدون تردید، آنتالیا خواهد بود. جالب است بدانید قیمت خرید خانه در مناطقی چون کپز و دوش ملتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

خرید ملک در شهر آنتالیا ترکیه

جذابیت و ویژگی خرید ملک در ترکیه

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید، موضوع خرید ملک در ترکیه با فواید متعددی همراه می‌باشد. پس افراد با به انجام رساندن این کار می‌توانند سرمایه‌گذاری سودمندانه و بسیار مطلوبی را در قرن بیست و یکم انجام دهند. به گونه‌ای جامع و کلّی این روزها افراد خارجی و مهاجران بسیاری به خرید ملک در کشور ترکیه پرداخته‌اند. در واقع آن‌ها می‌خواهند از زندگی در این کشور و سرمایه‌گذاری در شهرهای آن نهایت لذّت را کسب کنند.

شما با خرید ملک در ترکیه می‌توانید سرمایه‌گذاری مطمئنی را تجربه کنید و با خیالی آسوده در راستای خرید خانه یا ویلا در این کشور مجذوب کننده بپردازید. از جمله جذابیت‌های خرید ملک در این کشور دریافت اقامت آن است که منجر شده است اشخاص بسیار زیادی جهت خرید مسکن در ترکیه اقدام کنند.

نکات بسیار مهم در ارتباط با خرید ملک در ترکیه

به منظور خرید ملک در کشور ترکیه میبایست به برخی از نکات مهم موجود توجه داشته باشید. این‌گونه خواهد بود که شما می‌توانید مناسب‌ترین ملک را برای خود پیدا نموده و آن را بخرید. در امتداد این نوشتار چند نکته بسیار مهم در زمان خرید اقسام گوناگون مسکن در کشور ترکیه را برای شما بازگو می‌کنیم؛

  • پیش از خرید ملک به طور حتم از وجود سند رسمی خانه مطمئن شوید.
  • بهتر است به این نکته توجه داشته باشید، خانه‌ای که شما خریداری می‌کنید دارای وام بانکی نباشد و یا وام بانکی آن به گونه‌ای کامل پرداخت شده باشد.
  • ملک خود را حتماً و حتماً از یک شهروند ترکی خریداری کنید.
  • به اداره سند بروید و به وارسی اطلاعات خانه به گونه‌ای تمام و کمال بپردازید. سپس به پرداخت هزینه مبلغ خانه مبادرت ورزید.
  • پیش از تهیه خانه از کشوری همانند ترکیه ابتدا هدف خود را از انجام این کار معین نمایید.
  • به نزدیک بودن امکان عمومی، وسایل نقلیه، بیمارستان و درمانگاه به ملک خود توجه داشته باشید.

واجدین شرایط در راستای خرید ملک در ترکیه

بنابر اصل تقابل کشورهایی که شهروندان ترکیه می‌توانند از آن ملک تهیه کنند، اجازه خرید املاک و مستغلات ترکیه را خواهند داشت. «به غیر از برخی کشورها که خرید ملک از ترکیه برای آن‌ها ممنوع اعلام گردیده است.» شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا، کشورهای آسیایی و… می‌توانند جهت خرید املاک از ترکیه اقدام نمایند. خوشبختانه شهروندان ایرانی هم می‌توانند از کشور ترکیه برای خود املاک یا مستغلات را خریداری کنند. از جمله چهارچوب‌های خرید املاک و مستغلات در ترکیه برای اشخاص حقیقی خارجی ممکن بودن خرید ملک در اراضی معین گردیده از جانب دولت ترکیه می‌باشد. به عبارتی اتباع خارجی می‌توانند در ترکیه زمینی خالی از سازه را تهیه کنند ولی تا به دوسال باید اقدام به ساخت پروژه درون آن نمایند.

پیام بگذارید